counter create hit

مطالب مرتبط:
کسب و کار حرفه ای اینگونه پدید می آید

کسب و کار حرفه ای اینگونه پدید می آید

راه اندازی کسب و کار حرفه ای و موفق یکی از اهداف همه افرادی است که قصد راه اندازی کسب و کاری را دارند. اما پدید آوردن یک کسب و کار حرفه ای مستلزم دانستن نکاتی است. آسمونی در این بخش نکات راه اندازی کسب و کار حرفه ای را برای شما ع ...

استارتاپ ها با کاهش نرخ سود بانکی جذاب شدند

وزیر اقتصاد: با توجه به کاهش نرخ سود بانکی و تامین سرمایه اولیه برای استارتاپ ها ٬این فعالیت ها می تواند برای مردم جذاب باشد. به گزا ...

تامین مالی جمعی (Crowdfunding) چیست؟

تامین مالی جمعی (Crowdfunding) چیست؟

تامین مالی جمعی (Crowdfunding)، روشی است که در آن سعی می‌شود تا از جمعیتی از مردم، خیرین، سرمایه‌گذاران و…، برای راه‌اندازی یک پروژه یا یک کارآفرینی (معمولا استارت آپ‌ها)، تامین سرمایه بشود. آسمونی در این بخش به معرفی کامل تامین مال ...

دولتی ها نمی توانند مستقیما از استارت آپ ها شکایت کنند!

به گزارش تیتربرتر - محمدجواد آذری جهرمی با اعلام اینکه در هیات دولت مصوب شد تا شکایات بدنه دولت از استارت‌آپ‌ها قبل از طرح در مراجع قضایی در کمیته‌ای به مسئولیت معاونت حقوقی رئی ...

با خواندن چند کتاب منتور نمی شویم

با خواندن چند کتاب منتور نمی شویم

 منتور به چه کسی می‌گویند؟ اصطلاحی که می‌توان در مورد منتور به کار برد، همانند این است که ...

وزیر ارتباطات: شکایت دولتی ها از استارتاپ ها قبل از طرح در مرجع قضایی بررسی می شود

وزیر ارتباطات: شکایت دولتی ها از استارتاپ ها قبل از طرح در مرجع قضایی بررسی می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر ارتباطات از تشکیل کمیته ویژه‌ای برای حل اختلاف بین دستگاه‌های دولتی با کسب‌وکارهای نوپا قبل از طرح شکایت در مرجع قضایی خبر داد. محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در ...

چرا شرکت های بزرگ در حال ورود به فضای کاری گروهی هستند؟

برخی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی در حال حاضر در حال تغییر دادن فضای کاری خود هستند. این شرکت ها در حال حاضر به جای استفاده از فضای کاری تک نفره به کار در گروه های بزرگ و فضای کاری گروهی روی آورد ...

چطور در ۶۶ سالگی کارآفرین شدم، [ویدیو] TED

چطور در ۶۶ سالگی کارآفرین شدم، [ویدیو] TED

هیچوقت برای کارآفرینی دیر نیست. پاول تاسنر در این سخنرانی از خاطره ای از ۷ سال پیش خود سخن می گوید. زمانی که ۶۴ ساله بوده و از کمپانی که در آن کار می کرده اخراج می شود. او بعد از ۴۰ سال کارمندی و کسب تجربه های مختلف در ۶۶ سالگی، زمانی که بسیاری از سالمن ...

۱۰ سال تجربه و یادگیری برای کسب دانش ارزش گذاری و سرمایه گذاری در استارتاپ ها

از آنجایی که امروزه سرمایه گذاری و راه اندازی استارتاپ های مختلف در دنیا و در ایران نیز به همین منوال رونق و رواج زیادی پیدا کرده است در این مطلب قصد داریم تا در خصوص تجارب فردی توماس تانگز در خصوص راه ا ...

کم لطفی برخی استارت آپ ها نسبت به هنرمندان گرافیست

کم لطفی برخی استارت آپ ها نسبت به هنرمندان گرافیست

به گزارش تیتربرتر  به نقل از روابط عمومی همچاپ، حامد خسروی، موسس چاپخانه آنلاین همچاپ با انتقاد از کمپین تبلیغاتی یکی از استارت آپ های صنعت چاپ که اخیراً در سطح ...

پرسونای مخاطب در تولید محتوا

پرسونای مخاطب در تولید محتوا

 شناخت پرسونای مخاطب اولین گام در تدوین استراتژی بازاریابی محتواست. پرسونای مخاطب همه آن اطلاعاتی است که به یک کسب‌وکار کمک می‌کند مخاطبان خود را اعم از مشتریان موجود و بالقوه دسته‌بندی کند و با انجام تست‌های محتوا دریابد که هر دسته از مخاطبانش به چه نوع محتوایی ...

چگونه اکوسیستم استارت آپی شهرمان را بسازیم

چگونه اکوسیستم استارت آپی شهرمان را بسازیم

استادی داشتیم که معتقد بود وقتی در عرفان دعوت به تنهایی می‌شوید، منظور عزلت‌گزیدن و دوری‌جستن از جامعه و مردم ‌و پناه بردن به دیر و خانقاه نیست. باید در جمع باشی ‌و در کنار تن‌ها، تنها باشی. حکایت امروز ما استارت‌آپی‌ها بی‌آنکه بخواهیم چنین شده و تنها می ...

اعتراض طرفداران تسلا به سیاست های این شرکت در قبال ماسک

اعتراض طرفداران تسلا به سیاست های این شرکت در قبال ماسک

بسیاری از طرفداران تسلا در روزهای گذشته از سیاست های این شرکت در قبال ایلان ماسک (مدیرعامل تسلا) انتقاد کردند. نیویورک تایمز راجع به این سیاست ها گفت که به احتمال زیاد این موضوع رادیکال ترین اتفاق در طول تاریخ شرک ...

سرمقاله اکبر هاشمی شماره 91: آرزوهایشان را از زمین بلند کنیم!

سرمقاله اکبر هاشمی شماره 91: آرزوهایشان را از زمین بلند کنیم!

هفته پیش مهران مدیری از شرکت‌کنندگان در برنامه‌اش پرسید چه آرزویی دارید. اینها را شنید: ماشین، خانه، ویلا، پول... و بعد مدیری با تعجب گفت چرا همه آرزوهایتان پول، ماشین و خانه است! پاسخ، بالا‌ اند ...

گام شهرداری تهران برای حمایت از کسب و کارهای محیط زیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، صدرالدین علیپور رئیس این مرکز در نشست خبری "برگزاری نخستین رویداد استارت آپ ویکند محیط زیست و مدیریت شهری هوشمند" که در سالن معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران برگزار شد، دغدغه اصلی شهرداری تهران را پرداختن به موضوعات محیط زی ...

چگونه فرایند های بازخورد در فرهنگ سازمانی نهاد است ؟

چگونه فرایند تبادل بازخورد را در فرهنگ سازمانی نهادینه کنیم؟

به نهادینه کردن فرایند های بازخورد در فرهنگ سازمانی و تلاش همه اعضای تیم و به ویژه رهبر تیم نیاز است. اکوسیستم – فرهنگ سازمانی در موفق ترین شرکت ها در همان. در این شرکت ها افراد در مورد چیزهایی که شما را به انجام چیزهایی که شما آن را انجام نمی. صداقت و آماده است که ایده عقاید جدید را قبول کنند، همچنین آنها در برابر تغییرات مقاومت و مخالفتی از خود نشان نمی دهند. بازخورد یکی از اصول مهم در تمام سازمان ها است، زیرا به کارمندان برای بهبود عملکردشان کمک زیادی خواهد کرد. همچنین به رهبران کسب و کار نیز کمک می کند تا اطلاعاتی که برای ساختن سازمانی خوب و بی عیب و نقص احتیاج دارند را به دست آورند. بدون فرایند بازخورد، علاوه بر اینکه پیشرفت کارمندان با مشکل روبرو می شود، سازمان نیز قادر نخواهد بود مسیر درست خود را پیدا کند. با  مهیا کردن محیط کاری که در آن بازخورد مورد استقبال اعضا قرار گیرد، گام موثری برای رشد شرکت و اعضای آن برداشته اید. رهبران صحت بازخورد را تثبیت می کنند فرهنگ تبادل بازخورد، باید از مقامات بالای هر سازمانی آغاز شود؛ فقط یک گام اشتباه رهبر یک کسب و کار در این مورد کافی است تا تمام فرایند بازخورد تخریب شود. چنانچه به فردی که ایده های خوبی در ذهن دارد بی توجهی شود یا فرصت اظهار نظر پیدا نکند، دیگر اعضای سازمان نیز صداقت و ذهنیت باز خود را کنار خواهند گذاشت. به عنوان رهبر کسب وکار باید به تمام اعضای تیم نشان دهید که بازخوردهای سازنده مورد استقبال قرار می گیرند و تمایل دارید که عملکردتان را بهبود بخشید. زمانی که در عمل نشان دهید که پذیرای بازخورد هستید، حتی اگر آنچه می شنوید برخلاف میل شما باشد، به اعضای تیم خود کمک خواهید کرد تا برای بیان عقاید خود اعتماد به نفس پیدا کنند. به علاوه مجموعه ای از هنجارها را در سازمان پایه ریزی خواهید کرد که به کمک آن، خودتان نیز می توانید به سایرین بازخورد بدهید.   فرایند بازخورد باید از فرایند ارزیابی عملکرد کارکنان متفاوت باشد. در حقیقت اگر پرسنلی به امتیازی که در فرایند ارزیابی عملکرد به دست آورده است، اعتراض دارد، باید بدانید که بخشی از فرهنگ تبادل بازخورد در سازمان شما با مشکل مواجه بوده است. در عین حال مهارت های مدیریتی شخصی که مسئول بخش کارمند مذکور می باشد، هم زیر سوال می رود. برای اغلب مردم به ویژه کارمندان، انتقاد مستقیم از تصمیم و نحوه عملکردشان احساس ناخوشایندی را همراه خواهد داشت. از اینرو، آنان معمولا این کار را به تاخیر می اندازند و همین موضوع نیز سبب می شود تا از یکدیگر بدگویی کنند و جو مسمومی در فضای شرکت به وجود آید. برای مطمئن شدن از اینکه چنین اتفاقی رخ نمی دهد، رهبر یک کسب و کار موظف است که انجمن ها و راهکار شفافی را به منظور تبادل بازخورد در نظر بگیرد، بطوری که کارمندان قادر باشند به آسانی و بدون محدودیت های غیر ضروری، به بیان ایده های خود بپردازند و به تمام اعضای سازمان بازخورد بدهند. بهتر است مدیران در فواصل ارزیابی های رسمی عملکرد، کارمندان سازمان را به ارائه و دریافت بازخورد ترغیب کنند. بازخورد سازنده یک مهارت است نه یک استعداد ذاتی وجود یک فرهنگ بازخورد صحیح، به کارمندان ین اجازه را می دهد که آنچه نیاز دارند را تغییر دهند؛ ولی اینکار را با روشی پیش می برد که اعتماد میان اعضا تضعیف نشود؛ زیرا اعتماد اعظای تیم کاری به یکدیگر برای پرورش ارتباطات سازنده در محیط کار امری ضروری است. ایجاد چنین محیطی مستلزم کار و مشارکت همگانی می باشد که بدون تلاش به دست نمی آید. شرکت های برتر جهان با برگزاری کارگاه های آموزشی، فرصت خوبی برای کارمندان خود به وجود می آورند تا مهارت های مرتبط با دریافت و ارائه بازخورد را بیاموزند و تمرین کنند. به این ترتیب کارمندان متوجه می شوند که انگیزه ها و نیات شخصی، نقشی در فرایند تبادل بازخورد ندارند. فرقی نمی کند که با اعضای ارشد یا جوان تر سازمان صحبت می کنید؛ بیان صادقانه بازخورد اگر با احساس همدلی و درک متقابل همراه باشد، به ارتباطاتی بهتر و قوی تر منجر می شود و بازدهی کلی شرکت را نیز افزایش می دهد.