counter create hit

مطالب مرتبط:
تبلیغات آنلاین بازار بزرگی ندارد!

تبلیغات آنلاین بازار بزرگی ندارد!

بازار تبلیغات و زرق‌وبرق جهانی‌اش در هر کشوری جذابیت‌های ویژه‌ خود را دارد. اعداد و ارقام میلیارد دلاری هم در این بین رد و بدل می‌شود. اما مدت‌هاست که بخشی به نام تبلیغات دیجیتال هم به این بازار اضافه‌شده و با آنلاین‌کردن بخ ...

بگذارید بچه ها لباس  شان را کثیف کنند

بگذارید بچه ها لباس شان را کثیف کنند

پرسیل، تحت لوای شرکت بزرگ آرایشی و بهداشتی آلمانی، یعنی هنکل، از برندهای نام‌آشنای شوینده به شمار می‌رود که با داشتن بیش از یک قرن سابقه، در لیست مشهورترین شوینده‌های بهداشتی قرار دارد. حضور چشمگیر در مسابقات سوپربول، تلاش در ...

زنان و اکوسیستم استارت آپی هند

زنان و اکوسیستم استارت آپی هند

با وجود اقتصاد پررونق و طرح‌های دولتی از طریق برنامه‌هایی مانند «استارت‌آپ هند»، به نظر می‌رسد که اکنون بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر جدید است. از ۳۱۰۰ استا ...

اعطای گواهی مهارتی به دانشجویان صنعتی خاتم الانبیاء / فارغ التحصیلان با طرح جامع کارآفرینی صاحب شغل می شوند

دکتر سیدمنصور سیدنژاد رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره جزئیات رونمایی از طرح جامع کارآفرینی دانشگاهی کشور توسط دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان که با حضور وزیر علوم انجام شد، اظهار کرد: ای ...

خلاقیت، شمشیر دو لبه کسب و کارها

خلاقیت، شمشیر دو لبه کسب و کارها

در دهه‌های قبل، خلاقیت در زندگی و کسب‌و‌کار ما ایرانیان، نقش فعالی نداشته است. کسب‌و‌کارهای معمول با اتخاذ کمترین راهبردهای مبتنی بر خلاقیت شکل می‌گرفتند و اغلب به دلایل مختلف از جمله ضعف عرضه، به حد ...

استخدام شرکت فولاد

استخدام شرکت فولاد

ما در این مقاله از آسمونی در بخش استخدام ارگان ها ،  برای شما عزیزان و به ویژه آن دسته از عزیزانی که قصد شرکت در آزمون استخدام شرکت فولاد را دارند، ابعاد مختلف استخدام شرکت فولاد از جمله شرایط استخدام شرکت فولاد ، راهنمای استخدام شرکت ...

میوه فروشی آنلاین «میوه»

میوه فروشی آنلاین «میوه»

استارت‌آپ میوه به نشانی miveh.com توسط علی هوشمند ۴۹ ساله  بنیانگذاری شده است. او متولد شهر گناباد است و از ۹سالگی در کارگاه پدرش کار ریخته‌گری را آغاز ...

استارت آپ آمریکایی به دنبال آپلود خاطرات انسان!

خبرگزاری مهر: یک استارت آپ آمریکایی سعی دارد با طراحی شیوه ای نوین خاطرات انسان را در یک ابر حسابرسی آپلود کند. به گزارش «ام ای تی ریویو»، سال هاست که ایده آپلود کردن مغز ا ...

تاپیک سی و پنجم: از برگزاری نخستین انتخابات مبتنی بر بلاک چین تا عرضه فناوری بلاک چین توسط گوگل

طبق روال همه یکشنبه های گذشته، این هفته نیز به برسی ۵ خبر مهم خارجی که طی هفته گذشته در صدر خبرهای منتشر شده توسط خبرگزاری های مختلف جهانی فعال در حوزه کسب وکار منتشر شده است، خواهیم پرداخت. به گزارش اکوسیستم، در هفته سوم از سومین ماه میلادی  اخبار جالب ...

پهپاد ۲۸ موتوره عملیات نجات و جستجو انجام می دهد

یک استارت آپ، پهپادی با ۲۸ موتور ساخته که می تواند توربین های بادی را پاکسازی کند و عملیات های نجات و جستجو انجام دهد.

در بحران بیکاری با فیلترینگ تیشه به ریشه اشتغال نزنید

رئیس جمهور در دیداری که با برخی از مدیران ارشد کشوری داشت، در واکنش به احتمال فیلتر شدن پیام رسان تلگرام، گفت: بنای نظام بر رفع انحصار از فضای پیام رسان ها بوده است نه فیلتر و بستن فضای مجازی. کام ملت را با ...

برگزاری جلسه ویژه کمیسیون امنیت ملی در خصوص تلگرام

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد که برای بررسی وضعیت تلگرام، کمیسیون امنیت ملی هفته آینده جلسه ای را با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می کند. ...

علی بابا استارت آپ سفارش غذا را خرید

شرکت چینی علی بابا  اعلام کرد که قصد دارد تمامیت شرکت حمل سفارشات غذای Ele.me را طی یک قرارداد به خدمت بگیرد. همچنین علی بابا یکی از سرمایه گذاران اولیه در این استارت آپ هم محسوب می شود. هنوز مبلغ دقیق این قرارداد مشخص نشده اما طبق ...

تیم وان آژانسی برای مایه دارها

تیم وان آژانسی برای مایه دارها

تیم وان آژانسی برای مایه دارها«هنر و علم» دو کلمه کلیدی برای آژانس بازاریابی Team One هستند؛ دو واژه ای که رسیدن به هدف اصلی این شرکت را تحقق می بخشند، مهم ترین و اصلی ترین هدفی که این آژانس آمریکایی برای خود در نظر گرفته است، کمک کر ...

سیاست دولت در فضای مجازی رقابت پذیری است، نه فیلترینگ

رئیس دفتر رئیس جمهور از رقابت پذیری به عنوان سیاست دولت دوازدهم در فضای مجازی نام برد. به گ ...

کارگاه آموزش اصول قراردادهای سرمایه گذاری در کسب و کارهای نوپا

کارگاه آموزش اصول قراردادهای سرمایه گذاری در کسب و کارهای نوپا

همه کسب و کارها چه در زمان فعالیت و چه قبل از آن، برای رشد و توسعه به تامین مالی و جذب سرمایه احتیاج دارند. پیش از این، متداول ترین روش جذب سرمایه تسهیلات بانکی بود، اما اکنون سرمایه گذاران نیز به حوزه ...

چگونه فرایند های بازخورد در فرهنگ سازمانی نهاد است ؟

چگونه فرایند تبادل بازخورد را در فرهنگ سازمانی نهادینه کنیم؟

به نهادینه کردن فرایند های بازخورد در فرهنگ سازمانی و تلاش همه اعضای تیم و به ویژه رهبر تیم نیاز است. اکوسیستم – فرهنگ سازمانی در موفق ترین شرکت ها در همان. در این شرکت ها افراد در مورد چیزهایی که شما را به انجام چیزهایی که شما آن را انجام نمی. صداقت و آماده است که ایده عقاید جدید را قبول کنند، همچنین آنها در برابر تغییرات مقاومت و مخالفتی از خود نشان نمی دهند. بازخورد یکی از اصول مهم در تمام سازمان ها است، زیرا به کارمندان برای بهبود عملکردشان کمک زیادی خواهد کرد. همچنین به رهبران کسب و کار نیز کمک می کند تا اطلاعاتی که برای ساختن سازمانی خوب و بی عیب و نقص احتیاج دارند را به دست آورند. بدون فرایند بازخورد، علاوه بر اینکه پیشرفت کارمندان با مشکل روبرو می شود، سازمان نیز قادر نخواهد بود مسیر درست خود را پیدا کند. با  مهیا کردن محیط کاری که در آن بازخورد مورد استقبال اعضا قرار گیرد، گام موثری برای رشد شرکت و اعضای آن برداشته اید. رهبران صحت بازخورد را تثبیت می کنند فرهنگ تبادل بازخورد، باید از مقامات بالای هر سازمانی آغاز شود؛ فقط یک گام اشتباه رهبر یک کسب و کار در این مورد کافی است تا تمام فرایند بازخورد تخریب شود. چنانچه به فردی که ایده های خوبی در ذهن دارد بی توجهی شود یا فرصت اظهار نظر پیدا نکند، دیگر اعضای سازمان نیز صداقت و ذهنیت باز خود را کنار خواهند گذاشت. به عنوان رهبر کسب وکار باید به تمام اعضای تیم نشان دهید که بازخوردهای سازنده مورد استقبال قرار می گیرند و تمایل دارید که عملکردتان را بهبود بخشید. زمانی که در عمل نشان دهید که پذیرای بازخورد هستید، حتی اگر آنچه می شنوید برخلاف میل شما باشد، به اعضای تیم خود کمک خواهید کرد تا برای بیان عقاید خود اعتماد به نفس پیدا کنند. به علاوه مجموعه ای از هنجارها را در سازمان پایه ریزی خواهید کرد که به کمک آن، خودتان نیز می توانید به سایرین بازخورد بدهید.   فرایند بازخورد باید از فرایند ارزیابی عملکرد کارکنان متفاوت باشد. در حقیقت اگر پرسنلی به امتیازی که در فرایند ارزیابی عملکرد به دست آورده است، اعتراض دارد، باید بدانید که بخشی از فرهنگ تبادل بازخورد در سازمان شما با مشکل مواجه بوده است. در عین حال مهارت های مدیریتی شخصی که مسئول بخش کارمند مذکور می باشد، هم زیر سوال می رود. برای اغلب مردم به ویژه کارمندان، انتقاد مستقیم از تصمیم و نحوه عملکردشان احساس ناخوشایندی را همراه خواهد داشت. از اینرو، آنان معمولا این کار را به تاخیر می اندازند و همین موضوع نیز سبب می شود تا از یکدیگر بدگویی کنند و جو مسمومی در فضای شرکت به وجود آید. برای مطمئن شدن از اینکه چنین اتفاقی رخ نمی دهد، رهبر یک کسب و کار موظف است که انجمن ها و راهکار شفافی را به منظور تبادل بازخورد در نظر بگیرد، بطوری که کارمندان قادر باشند به آسانی و بدون محدودیت های غیر ضروری، به بیان ایده های خود بپردازند و به تمام اعضای سازمان بازخورد بدهند. بهتر است مدیران در فواصل ارزیابی های رسمی عملکرد، کارمندان سازمان را به ارائه و دریافت بازخورد ترغیب کنند. بازخورد سازنده یک مهارت است نه یک استعداد ذاتی وجود یک فرهنگ بازخورد صحیح، به کارمندان ین اجازه را می دهد که آنچه نیاز دارند را تغییر دهند؛ ولی اینکار را با روشی پیش می برد که اعتماد میان اعضا تضعیف نشود؛ زیرا اعتماد اعظای تیم کاری به یکدیگر برای پرورش ارتباطات سازنده در محیط کار امری ضروری است. ایجاد چنین محیطی مستلزم کار و مشارکت همگانی می باشد که بدون تلاش به دست نمی آید. شرکت های برتر جهان با برگزاری کارگاه های آموزشی، فرصت خوبی برای کارمندان خود به وجود می آورند تا مهارت های مرتبط با دریافت و ارائه بازخورد را بیاموزند و تمرین کنند. به این ترتیب کارمندان متوجه می شوند که انگیزه ها و نیات شخصی، نقشی در فرایند تبادل بازخورد ندارند. فرقی نمی کند که با اعضای ارشد یا جوان تر سازمان صحبت می کنید؛ بیان صادقانه بازخورد اگر با احساس همدلی و درک متقابل همراه باشد، به ارتباطاتی بهتر و قوی تر منجر می شود و بازدهی کلی شرکت را نیز افزایش می دهد.